Asiakkaiden tilit näkyvät taas normaalisti Nordean verkkopankissa
Nordea ilmoitti aamulla Twitterissä ongelmista verkko- ja mobiilipalveluissaan. LEHTIKUVA / VESA MOILANEN
Nordea-pankin asiakkaiden tilit näkyvät jälleen normaalisti verkko- ja mobiilipankkipalveluissa. Nordea kertoo vian korjaamisesta Twitterissä. Myös Nordean viestinnästä vahvistetaan STT:lle, että häiriö on korjattu.
Vika vaikutti osaan Nordean asiakkaista tänä aamuna niin, että heidän tilinsä eivät näkyneet verkko- ja mobiilipankeissa. Nordean viestinnästä ei kerrottu STT:lle, mistä vika johtui.
Nordealla oli vastaavia ongelmia huhtikuussa. Tuolloin osalla asiakkaista esimerkiksi säästötilin saldo saattoi näyttää verkkopankissa virheellisesti nollaa.
uusimmat
Tarinat
Tarinat
Luetuimmat
LÄHETÄ KUVA TAI VIDEO
Näitkö jotain mielenkiintoista? Lähetä kuva! Voit lähettää Karjalaiselle uutiskuvien ja - videoiden lisäksi ajankohtaisia kuvia, jotka ovat hienoja, mielenkiintoisia, hauskoja tai kertovat erikoisista asioista.
Whatsappilla:
Numeroon 050 3500 245
Toimitus, uutisvihjeet:
010 230 8110
toimitus@karjalainen.fi