play

15-vuotiaan kauppakeskus Ison Myyn käyttöaste hipoo 90 prosenttia - Asiakkailla riittää toiveita: "Leikkipaikka saisi olla keskemmällä, musiikkia pienemmälle, erityisesti miehille vaateliikkeitä, elintarvikekauppa ja lisää kahviloita"

Ison Myyn markkinointipäällikkö Kari Souto perehtyy Ellen Koposen ja Aleksandra Tuupasen (oik.) keräysmateriaaliin kauppakeskuksen Runo- tai Laulupuu-teoksen edustalla.

Ison Myyn markkinointipäällikkö Kari Souto perehtyy Ellen Koposen ja Aleksandra Tuupasen (oik.) keräysmateriaaliin kauppakeskuksen Runo- tai Laulupuu-teoksen edustalla. Kuva: Jarno Artika

Liisa Yli-Ketola

Joensuussa kauppakeskus Ison Myyn markkinointipäällikkö Kari Souto on innoissaan. Hän suunnittelee parhaillaan näyttävää jouluvalaistusta Ison Myyn pyöreiden kokoontumispaikkojen eli Laulu- ja Runopuu-nimisten teosten yläpuolelle. Souto odottaa monen yrittäjän lailla, että vihdoin koronan jälkeen ihmiset palaavat kauppakeskukseen toden teolla tekemään jouluostoksia.