play

"Uskalsin irtisanoutua, koska meillä oli visio" - joensuulaisen Tiiu Porennon, 30, tuore markkinointiyritys Some Stories keskittyy täysin somemaailmaan ja sillä on kahdella tapaa erikoinen syntyhistoria

Jos tekee somemainontaa työkseen, ruutuaikaa ei kannata juuri mittailla, sanoo Tiiu Porento. -Olen syntynyt puhelin kädessä, joten minua se ei haittaa.

Jos tekee somemainontaa työkseen, ruutuaikaa ei kannata juuri mittailla, sanoo Tiiu Porento. -Olen syntynyt puhelin kädessä, joten minua se ei haittaa. Kuva: Juha Inkinen

Olli Sorjonen

Facebookissa on vanhempi väki, Tiktokissa nuoret ja Instagramissa ihan kaikki. Pitääkin tietää tarkkaan, millaisen viestin ja mihin kanavaan yrityksen kannattaa markkinoinnissaan laittaa. Näin linjaa joensuulaisen Some Stories markkinointiyrityksen toimitusjohtaja Tiiu Porento, 30.