"Rengas oli jo paikoillaan, kun sitä hautajaisten jälkeen kyselimme" - Mielipide: Ylämyllyltä löytyi tosi ystävällisiä ihmisiä

Olimme matkalla Juankoskelta Joensuuhun hautajaisiin lauantaina 12.1. Pysähdyttiin kahville Ylämyllyn Shellille.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.