Kolumni Upouusikin on jo hetken päästä ikivanhaa

Kotimme on hiukan toistakymmentä vuotta vanha, mutta tämäkin alkaa näköjään monesta kohti olla vanha. Asumisen varaosat ovat vaivan takana.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.