Pienituloisimpia lukuun ottamatta me kaikki maksamme Yle-veroa. Monet nuoret ja kevyimpiin ohjelmiin mieltyneet ovat perinteisesti vastustaneet sitä: ”Eihän me koskaan edes katsota Yleä!”
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.