Kolumni Maaseudulla ollaan kovin tyytymättömiä Yleen – eikä ihme

Pienituloisimpia lukuun ottamatta me kaikki maksamme Yle-veroa. Monet nuoret ja kevyimpiin ohjelmiin mieltyneet ovat perinteisesti vastustaneet sitä: ”Eihän me koskaan edes katsota Yleä!”

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.