Kolumni Kaipasinko tosiaan tahmaisille lattioille väistelemään lasinsiruja ja pokailijoita?

Olen käväissyt toisen koronapiikin saatuani baarissa kahteen eri otteeseen, hyvin pitkästä aikaa. En ole mikään maailman innokkain kuppiloissa notkuja. Piipahdan vain silloin tällöin toteamassa, miksi en piipahtele siellä yhtään useammin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.