Olen käväissyt toisen koronapiikin saatuani baarissa kahteen eri otteeseen, hyvin pitkästä aikaa. En ole mikään maailman innokkain kuppiloissa notkuja. Piipahdan vain silloin tällöin toteamassa, miksi en piipahtele siellä yhtään useammin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.