Kolumni Terveyskeskus 2.0 -malli syötiksi Pohjois-Karjalaan?

Siun soten pahaksi äitynyt lääkäripula ja lääkäreiden uupumiset tulivat median tietoon viime kevättalvella. Kyse ei ollut yksittäisten lääkärien hädästä, vaan laajemmasta ilmiöstä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.