Pohjois-Karjalassa vain Rääkkylä haki tänä vuonna harkinnanvaraisen valtionosuuden korotusta, haki ja sai 380 000 euroa. Parempi sekin kuin ei mitään. Lisäapua heltisi, kun kunta on nipin napin plussalla mutta kuntakonserni 2,4 miljoonaa miinuksella. Valopiuhan velkojen hoito näkyy kuntakonsernin tuloksessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.