Lukijan kirjoitus: Tehdäänkö Pohjois-Karjala yhdessä – onko meillä maakuntahenkeä?

"Minä lähden Pohjois-Karjalaan. Vaihdan farkut verkkarihousuun. Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan. Juon kaljaa auringon nousuun.”

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.