Lukijan kirjoitus: Pielisjoen itäpuolen asukkaat tarvitsevat myös uimahallin
Ihmettelen, ja varmaan suuri määrä kansalaisia odottaa, että milloin eduskunta alkaa hoitaa tehtäviä, mihin heidät ovat valittu? Uskoisin, että eduskunnalla on tekemistä maan ja kansalaisten hyvinvoinnin edistämiseksi? Nyt aika tuntuu menevän väitellessä, mikä on rasismia ja mikä ei?
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.