Entinen johtava ylilääkäri mielipidekirjoituksessaan: Terveydenhuolto on katastrofissa ja Siun sote täysin epäonnistunut
Olen tavannut kuluvan vuoden aikana lukuisia entisiä työtovereita ja kollegoja, joiden kanssa on syntynyt spontaania keskustelua terveydenhuollon nykytilasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.