Onnenkissa vilkuttaa Metropolissa - "Halusin olla omillani Suomessa"

Joensuun keskustassa sijaitsevaan kauppakeskus Metropoliin on perustettu kaksi kiinalaista yritystä syyskuun aikana. Alkon entisellä paikalla myydään käsintehtyä kiinalaista posliinia. K-supermarketin kassojen lähellä ovensa on puolestaan avannut iFan-lahjakauppa, josta joensuulaisille vilkuttaa lauma maneki nekoja, onnenkissoja.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.