Onnenkissa vilkuttaa Metropolissa - "Halusin olla omillani Suomessa"
Joensuun keskustassa sijaitsevaan kauppakeskus Metropoliin on perustettu kaksi kiinalaista yritystä syyskuun aikana. Alkon entisellä paikalla myydään käsintehtyä kiinalaista posliinia. K-supermarketin kassojen lähellä ovensa on puolestaan avannut iFan-lahjakauppa, josta joensuulaisille vilkuttaa lauma maneki nekoja, onnenkissoja.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.