Arki jatkuu kultakaivoksella onnettomuuden jälkeen - "Ei tarvetta kriisipalaverille"

Ilomantsissa Pampalon kultakaivoksella tapahtui vaarallisen aineen onnettomuus sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Rikastamon henkilökunta alkoi lokayrittäjän kanssa tyhjentää kalium-amyyliksantaattisiiloa, minkä seurauksena kemikaali alkoi reagoida.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.