Mies nautti alkoholia "enemmän kuin tarpeeksi" - naapuriin kirveen kanssa

Viime uudenvuodenpäivänä aamuyöllä Joensuussa halkaisukirveen kanssa riehunut ja naapuriaan uhkaillut 43-vuotias mies tuomittiin Pohjois-Karjalan käräjäoikeudessa törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja laittomasta uhkauksesta. Tuomioksi tuli 70 päivää vankeutta, joka on ensikertalaiselle ehdollista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.