Pelastuslaitos kiittelee ihmisiä toiminnasta sähkövikojen keskellä - "Naapuriapu on toiminut oikein mallikkaasti"

Pohjois-Karjalan pelastuslaitoksen pelastuspäällikkö Esko Hätinen kiittelee ihmisiä avuliaisuudesta sähkövikojen keskellä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.