Pelastuslaitos kiittelee ihmisiä toiminnasta sähkövikojen keskellä - "Naapuriapu on toiminut oikein mallikkaasti"
Pohjois-Karjalan pelastuslaitoksen pelastuspäällikkö Esko Hätinen kiittelee ihmisiä avuliaisuudesta sähkövikojen keskellä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.