Sähköt olivat poikki pisimmillään yli viisi vuorokautta - PKS joutuu maksamaan 1,3 miljoonan korvaukset
PKS Sähkönsiirto Oy on saanut tykkylumihäiriön hallintaansa, joskin uusia yksittäisiä häiriöitä syntyy edelleen. Torstaina puoliltapäivin oli yhtiön asiakkaista sähköttä nelisensataa, mutta tilanne saatiin korjattua niin, että iltapäivällä sähköttä oli enää 16 nurmekselaista asiakasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.