Jyrin vesitorni tyhjennetään Ylämyllyllä tulevana maanantaina

Ylämyllyn Jyrin vesitornin saneeraus on edennyt siihen vaiheeseen, että torni joudutaan tyhjentämään. Tornin tyhjentäminen tapahtuu maanantaina 4. kesäkuuta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.