Vanhat lämmitystolpat ovat usein alimitoitettuja

Autojen moottoreita alettiin lämmittää ulkoisilla lämmittimillä 1950-luvun puolivälissä, kertoo Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.