Vanhat lämmitystolpat ovat usein alimitoitettuja
Autojen moottoreita alettiin lämmittää ulkoisilla lämmittimillä 1950-luvun puolivälissä, kertoo Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.