Valaistus on kiinteistöjen energiasyöppö - näin energiatehokkuutta saa parannettua

Valaistus vie lämmityksen jälkeen toiseksi eniten kiinteistöjen energiankulutuksesta, Motiva kertoo. Motivan mukaan valaistuksen parantaminen on suhteellisen edullinen ja tehokas keino säästää energiaa. Samalla valaistuksen laatu yleensä paranee.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.