Valaistus vie lämmityksen jälkeen toiseksi eniten kiinteistöjen energiankulutuksesta, Motiva kertoo. Motivan mukaan valaistuksen parantaminen on suhteellisen edullinen ja tehokas keino säästää energiaa. Samalla valaistuksen laatu yleensä paranee.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.