Manner-EU:n itäisimmälle pisteelle pääsee jatkossakin - Rajavyöhykkeen levennys ei vaikuta matkustamiseen suosittuun kohteeseen Ilomantsissa
Paikalliset asukkaat ja matkailijat pääsevät jatkossakin käymään Euroopan unionin mantereella olevassa itäisimmässä pisteessä, vakuutetaan niin Pohjois-Karjalan rajavartioston esikunnasta kuin Rajavartiolaitoksenkin esikunnasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.