Manner-EU:n itäisimmälle pisteelle pääsee jatkossakin - Rajavyöhykkeen levennys ei vaikuta matkustamiseen suosittuun kohteeseen Ilomantsissa

Paikalliset asukkaat ja matkailijat pääsevät jatkossakin käymään Euroopan unionin mantereella olevassa itäisimmässä pisteessä, vakuutetaan niin Pohjois-Karjalan rajavartioston esikunnasta kuin Rajavartiolaitoksenkin esikunnasta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.