Sääblogi: Helteitä saadaan vielä odottaa – heinäkuun sää jatkuu normaalia viileämpänä
Kesäkuu oli 10. päivästä kuun loppuun asti runsaine hellepäivineen selvästi normaalia lämpimämpi, mutta heinäkuussa ei ole päästy nauttimaan kuin muutamasta kesäisen lämpimästä päivästä, jolloin päivälämpötila on kivunnut edes yli 20 asteen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.