Sääblogi: Helteitä saadaan vielä odottaa – heinäkuun sää jatkuu normaalia viileämpänä

Kesäkuu oli 10. päivästä kuun loppuun asti runsaine hellepäivineen selvästi normaalia lämpimämpi, mutta heinäkuussa ei ole päästy nauttimaan kuin muutamasta kesäisen lämpimästä päivästä, jolloin päivälämpötila on kivunnut edes yli 20 asteen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.