"Ei minulla ole mitään muuta paikkaa" – Kohtaamispaikkojen toiminnat uhkaavat loppua Joensuussa

Stealta ei ole tulossa Mieten ja Torikievarin toiminnoille avustusta enää ensi vuodeksi.

Tuntuisi ihan kauhealta, jos Miete-kohtaamispaikkaa ei olisi. Tämä paikka pitää elämän tasapainossa ja päivät rytmissä. Se antaa toivoa. Jos Mieteä ei olisi, olisimme tuuliajolla. Tulisi syrjäytymistä, masentuneena kotona istumista, liiallista lääkkeiden syöntiä ja lopulta ajautuisimme laitokseen.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.