play

Alma Media myy deittisivusto E-kontaktin

Kaupalla ei Alma Median mukaan ole merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen. LEHTIKUVA / Emmi Korhonen

Kaupalla ei Alma Median mukaan ole merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen. LEHTIKUVA / Emmi Korhonen

STT-Lehtikuva

Alma Media ilmoittaa myyvänsä deittisivusto E-kontaktin useita verkkosivuja omistavalle sijoitus- ja kehitysyhtiö City Digitalille. Ostajan omistamia ennestään tunnettuja brändejä Suomessa ovat muun muassa Suomi24, Treffit24 ja City-lehti.

–  Deittipalvelut eivät ole Alma Consumerin strategian keskiössä, vaan keskitymme asunto- ja autokaupan digitaalisiin palveluihin, vertailupalveluihin ja mediaan. Siksi halusimme E-kontaktille uuden kodin. Toivotamme palvelulle ja asiakkaille hyvää jatkoa, Alma Consumerin johtaja Kari Kivelä sanoo tiedotteessa.

Liiketoiminta siirtyy City Digitalille ensi vuoden alussa. Kauppahintaa ei kerrota julkisuuteen.

Vuonna 2009 perustetun E-kontaktin liikevaihto oli viime vuoden tilikaudella hieman yli miljoona euroa. Kaupalla ei Alma Median mukaan ole merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen.

Mainos alkaa
Mainos päättyy
Mainos alkaa
Mainos päättyy

uusimmat

Haemme jutun kohta
Haemme jutun kohta
Haemme jutun kohta
Haemme jutun kohta
Haemme jutun kohta
Haemme jutun kohta

Haemme jutun kohta
Haemme jutun kohta

LÄHETÄ KUVA TAI VIDEO

Näitkö jotain mielenkiintoista? Lähetä kuva! Voit lähettää Karjalaiselle uutiskuvien ja - videoiden lisäksi ajankohtaisia kuvia, jotka ovat hienoja, mielenkiintoisia, hauskoja tai kertovat erikoisista asioista.

phone

Toimitus, uutisvihjeet:

010 230 8110

email

toimitus@karjalainen.fi