JoMa sai riveihinsä kaksi kokenutta vahvistusta ja kaksi nuorta lupausta – Joukkue on valmiina naisten Superpesikseen
Joensuun Maila on tehnyt neljä uutta pelaajasopimusta naisten Superpesis-joukkueeseen. Myös joukkueen pelinjohtoa täydennettiin kaudelle 2025 Laura Jehkosen sopimuksella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.