JoMa sai riveihinsä kaksi kokenutta vahvistusta ja kaksi nuorta lupausta – Joukkue on valmiina naisten Superpesikseen

Joensuun Maila on tehnyt neljä uutta pelaajasopimusta naisten Superpesis-joukkueeseen. Myös joukkueen pelinjohtoa täydennettiin kaudelle 2025 Laura Jehkosen sopimuksella.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.