Iga Swiatek jatkaa Wimbledonissa, hallitseva mestari ulos – Djokovicille uusi virstanpylväs
Wimbledonin naisten kaksinpelissä Puolan Iga Swiatek voitti kolmannen kierroksen ottelussa yhdysvaltalaisen Danielle Collinsin 6–2, 6–3.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.