Iga Swiatek jatkaa Wimbledonissa, hallitseva mestari ulos – Djokovicille uusi virstanpylväs

Wimbledonin naisten kaksinpelissä Puolan Iga Swiatek voitti kolmannen kierroksen ottelussa yhdysvaltalaisen Danielle Collinsin 6–2, 6–3.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.