play

Jipossa ja Joensuun Mailassa yli puolet liikevaihdosta tulee yhteistyökumppaneilta: arvojen kohtaaminen ja toiminnan vastikkeellisuus ovat nykypäivää – "Jippoa lähdimme ajattelemaan yhteistyökumppanina arvomaailman kautta"

Honkalampi-säätiö on ollut Jipon yhteistyökumppani nyt toista vuotta. Jipon toiminnanjohtaja ja edustusjoukkueen pelaaja Timo Tahvanainen ja Honkalampi-säätiön viestintäpäällikkö Outi Kontkanen kertovat yhteistyössä olevan kyse tuhansista euroista. Yhteensä Jipolla on yhteistyökumppaneita noin sata.

Honkalampi-säätiö on ollut Jipon yhteistyökumppani nyt toista vuotta. Jipon toiminnanjohtaja ja edustusjoukkueen pelaaja Timo Tahvanainen ja Honkalampi-säätiön viestintäpäällikkö Outi Kontkanen kertovat yhteistyössä olevan kyse tuhansista euroista. Yhteensä Jipolla on yhteistyökumppaneita noin sata. Kuva: Juha Inkinen

Linda Laatikainen

Urheiluseurojen ja yritysten yhteistyö on muuttunut pelkästä sponsoroinnista yhä enemmän kumppanimaiseksi, molempia osapuolia hyödyttäväksi toiminnaksi. Jipon ja Joensuun Mailan liikevaihdoista yli puolet tulee yhteistyökumppaneilta.