Linnanmäki avasi ovensa, avajaispäivänä puistossa vieraili reilu tuhat kävijää
Linnanmäki avasi ovensa yleisölle perjantaina. Linnanmäen toimitusjohtajan Pia Adlivankinin mukaan lähes kaikki huvilaitteet ja ravintolat olivat käytössä heti avajaispäivästä lähtien.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.