Kolumni Poistojen ja toistojen tiellä
Osalta-sana on juurtunut muka vakuuttamaan asian vakavuutta, kirjoittaa Pertti Ruohonen.
"Vielä on koronakesää jäljellä. Vieläkö tulee kauniita päiviä?"
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.