Kolumni Poistojen ja toistojen tiellä

Osalta-sana on juurtunut muka vakuuttamaan asian vakavuutta, kirjoittaa Pertti Ruohonen.

"Vielä on koronakesää jäljellä. Vieläkö tulee kauniita päiviä?"

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.