HS:n Paavo Teittisen juttu hyväksikäytöstä nepalilaisravintoloissa palkittiin Lumilapiolla – HS sai Jääraapan Verokoneestaan

Tutkivan journalismin yhdistys on myöntänyt vuoden 2019 Lumilapio-palkinnon Helsingin Sanomien toimittajalle Paavo Teittiselle. Teittisen maaliskuussa 2019 julkaistussa artikkelissa kerrottiin nepalilaisissa ravintoloissa tapahtuvasta työvoiman hyväksikäytöstä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.