HS:n Paavo Teittisen juttu hyväksikäytöstä nepalilaisravintoloissa palkittiin Lumilapiolla – HS sai Jääraapan Verokoneestaan
Tutkivan journalismin yhdistys on myöntänyt vuoden 2019 Lumilapio-palkinnon Helsingin Sanomien toimittajalle Paavo Teittiselle. Teittisen maaliskuussa 2019 julkaistussa artikkelissa kerrottiin nepalilaisissa ravintoloissa tapahtuvasta työvoiman hyväksikäytöstä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.