Nobelin rauhanpalkinnon sai nälkää vastaan taisteleva YK-järjestö

Nobelin rauhanpalkinto on myönnetty YK-järjestö Maailman ruokaohjelmalle (WFP). Palkinnon saajan päättänyt Nobel-komitea korosti perusteissaan maailmanlaajuisen yhteistyön tarvetta ja ruokaohjelman tärkeyttä erityisesti tilanteessa, jossa koronapandemia on ajanut maita ja kansoja taloudellisiin vaikeuksiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.