Raaseporin tasoristeysturma hovikäsittelyssä – "kuljettajaa olisi odottanut kouluttajan latvaräjähdys"
Raaseporin tasoristeysturmassa kuorma-autoa ajanut varusmies olisi saanut "erittäin negatiivista palautetta" ylemmiltään, jos olisi laittanut toisen varusmiehen ulos autosta ohjaamaan risteyksen ylitystä, Merivoimien komentajakapteeni sanoi keskiviikkona Helsingin hovioikeudessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.