Sampo vähensi Nordea-omistustaan yli miljardilla eurolla

Finanssikonserni Sampo on myynyt noin viidesosan omistamistaan Nordea -pankin osakkeista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.