Sisäministeri Ohisaloa sosiaalisessa mediassa uhanneelle ehdollista vankeutta
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi tiistaina neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen 30-vuotiaan miehen, joka käräjäoikeuden mukaan syyllistyi laittomaan uhkaukseen sisäministeri Maria Ohisaloa (vihr.) kohtaan. Mies julkaisi uhkaavat kommenttinsa internetin Instagram-palvelussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.