KYSin lääkäri Tatu Kemppainen halusi piristää ihmisiä keskellä ahdistavaa korona-aikaa: uusi joululaulu keräsi parissa päivässä satoja tuhansia katsojia

Ei yskiä saa, ei niiskuttaa saa... näin kuopiolainen muusikko ja lääkäri Tatu Kemppainen laulaa uusimmalla videollaan siitä, mikä on nyt kaikkien mielessä: miten joulua vietetään koronaepidemian keskellä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.