Virkamiehet ovat kovilla koronan takia sosiaali- ja terveysministeriössä – osa tehnyt jo yli 17 000 tuntia ylitöitä
Hoitohenkilökunnan kuormittuminen koronan takia on herättänyt julkisuudessa huolta, mutta myös ministeriöissä on tehty pitkää päivää. Monen virkamiehen työmäärä muun muassa sosiaali- ja terveysministeriössä on ollut tänä vuonna poikkeuksellisen suuri pitkälti koronan aiheuttamien lisätöiden takia. Ylitöitä on paiskittu selvästi yli kaksinkertainen määrä viime vuoteen verrattuna.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.