Viisi kuntaa vaihtoi vuodenvaihteessa maakuntaa, Etelä-Savo menetti kaksi kuntaa
Peräti viisi suomalaiskuntaa siirtyi vuoden vaihtuessa osaksi uutta maakuntaa. Iitti siirtyi Kymenlaaksosta Päijät-Hämeen puolelle, ja Keski-Suomeen kuulunut Kuhmoinen on nyt osa Pirkanmaata.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.