Iran ilmoitti YK:lle aloittavansa sopimuksien vastaisen uraanin rikastamisen

Iran on ilmoittanut YK:n alaiselle Kansainväliselle atomienergiajärjestölle IAEA:lle, että se aikoo nostaa rikastamansa uraanin väkevyyttä aina 20 prosenttiin asti. Tämä ylittäisi merkittävästi Iranille ydinsopimuksessa asetetut rajat.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.