Iran ilmoitti YK:lle aloittavansa sopimuksien vastaisen uraanin rikastamisen
Iran on ilmoittanut YK:n alaiselle Kansainväliselle atomienergiajärjestölle IAEA:lle, että se aikoo nostaa rikastamansa uraanin väkevyyttä aina 20 prosenttiin asti. Tämä ylittäisi merkittävästi Iranille ydinsopimuksessa asetetut rajat.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.