Korona-aika räjäytti mailapeli padelin suosion Suomessa – kenttiä nousee nyt ympäri maata niin kovaa tahtia, ettei lajiliittokaan tahdo pysyä laskuissa

Helsingin Messukeskus on ollut korona-aikana enimmäkseen tyhjillään, mutta toissa viikosta lähtien keskuksen halleissa 4 ja 5 on kaikunut lasiseiniin iskeytyvien pallojen ääni. Siellä pelataan padelia, mailapeliä, jonka suosio on syöksynyt ylöspäin raketin lailla viimeisen vuoden aikana.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.