"Sulki yhden oven, avaa ehkä toisia" – kaupunginjohtaja uskoo jalostamotappiosta huolimatta Nesteen investointien jatkuvan Porvoossa
– Toki tämä oli pettymys, Porvoon kaupunginjohtaja Jukka-Pekka Ujula huokasi kuultuaan uutisen Nesteen uusiutuvien jalostamoinvestoinnin kohdistuvan Porvoon sijasta Rotterdamiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.