"Sulki yhden oven, avaa ehkä toisia" – kaupunginjohtaja uskoo jalostamotappiosta huolimatta Nesteen investointien jatkuvan Porvoossa

– Toki tämä oli pettymys, Porvoon kaupunginjohtaja Jukka-Pekka Ujula huokasi kuultuaan uutisen Nesteen uusiutuvien jalostamoinvestoinnin kohdistuvan Porvoon sijasta Rotterdamiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.