Leijonien MM-puolivälierä on alkuvuoden katsotuin tv-ohjelma Suomessa – Tavoitti kaikkiaan 2,2 miljoonaa katsojaa
Suomi kaatoi torstaina Tshekin puolivälierissä ja eteni jääkiekon MM-kisojen välieriin. Torstai-iltana pelattu puolivälieräpeli nousi alkuvuoden katsotuimmaksi ohjelmaksi Suomessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.