Ulkoministeri Haavisto: Suomi saanut lähes puolet Afganistanista evakuoitavista turvaan

Suomi on saanut evakuoitua Afganistanista yhteensä noin 110 ihmistä, kertoo ulkoministeri Pekka Haavisto (vihr.). Haavisto kertoi asiasta ulkoministeriön, Puolustusvoimien ja maahanmuuttoviraston (Migri) yhteisessä tiedotustilaisuudessa sunnuntaina alkuillasta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.