Omistajaohjausministeri Tuppurainen Destian siirtymisestä ulkomaisiin käsiin: "En pidä tahdikkaana kommentoida edeltäjieni toimia"
Silloinen omistajaohjausministeri Pekka Haavisto (vihr.) piti Destian päätymistä lopulta ulkomaiseen omistukseen epätodennäköisenä.
Omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen (sd.) kommentoi entisen valtionyhtiön Destian päätymistä ulkomaiseen omistukseen niukkasanaisesti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.