Tylsistyminen etätyössä on kasvanut – korona-aika on koetellut erityisesti nuorten aikuisten työhyvinvointia, selviää Työterveyslaitoksen tutkimuksesta

Etätyössä tylsistyminen on kasvanut koronan pitkittyessä, selviää Työterveyslaitoksen tutkimuksesta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.