Tylsistyminen etätyössä on kasvanut – korona-aika on koetellut erityisesti nuorten aikuisten työhyvinvointia, selviää Työterveyslaitoksen tutkimuksesta
Etätyössä tylsistyminen on kasvanut koronan pitkittyessä, selviää Työterveyslaitoksen tutkimuksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.