Eduskunta puolsi yksituumaisena vesihuollon pitämistä julkisessa omistuksessa – Jyväskylä toimi asiassa keskustelun avaajana
Vesihuollon yksityistämistä vastustava "Vesi on meidän" -kansalaisaloite sai kaikkien eduskuntapuolueiden yksituumaisen tuen, kun aloitetta käsiteltiin täysistunnossa. Eduskunta edellyttää, että valtioneuvosto alkaa ripeästi valmistella lainsäädäntöä, jolla vesihuollon yksityistäminen estetään.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.