THL: 12 vuotta täyttäneistä yli 80 prosenttia on saanut kaksi koronarokoteannosta

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) kertoo, että 12 vuotta täyttäneistä yli 80 prosenttia on saanut Suomessa kaksi koronarokoteannosta. Ensimmäisen annoksen saaneita 12 vuotta täyttäneistä on 86 prosenttia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.