THL: 12 vuotta täyttäneistä yli 80 prosenttia on saanut kaksi koronarokoteannosta
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) kertoo, että 12 vuotta täyttäneistä yli 80 prosenttia on saanut Suomessa kaksi koronarokoteannosta. Ensimmäisen annoksen saaneita 12 vuotta täyttäneistä on 86 prosenttia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.