Saarikko kertoi pahoitelleensa pääministerille eilisiä sanavalintojaan taksonomia-eripurassa – syytti Marinia epäonnistumisesta
Valtiovarainministeri, keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kertoi torstaina pahoitelleensa pääministeri Sanna Marinille (sd.) aiempaa sanavalintaansa hallituksen erimielisyydestä EU:n taksonomia-kysymyksessä. Saarikko sanoi keskiviikkona toimittajille eduskunnassa, että pääministeri ei tässä kokonaisuudessa onnistunut, vaan hallitus on nyt eripurainen.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.