HS: THL:n Mika Salminen arvostelee koronakriisin johtamisen keskittämistä
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) terveysturvallisuusjohtaja Mika Salminen kritisoi Helsingin Sanomien haastattelussa koronakriisin hoitamista Suomessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.