Metallia maailmalle | Amorphikselta ulos uusi levy "Halo" ja huhtikuussa on lähtö 23 keikan Pohjois-Amerikan kiertueelle – Tomi Joutsen: "On hienoa päästä kiertueelle kahden koronavuoden jälkeen"

Tomi Joutsen: Edessä 23 keikan Pohjois-Amerikan kiertue. "On hienoa päästä kiertueelle kahden koronavuoden jälkeen". Koti on ja pysyy Lohjalla.

Lohjalainen Tomi Joutsen seisoo Lohjalla toimintakeskus Harjulan pihalla ja katsoo nuorisokahvila Dixin ovea. Julkisivu on uusittu, mutta samassa paikassa Dix oli 1990-luvullakin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.