"Ihmiset ovat kentällä sitä mieltä, että mennään päätyyn asti ja sen yli" – Tehyläisten pääluottamusmies Seija-Sofia Käärmelahti sanoo, että hoitoala ei suostu tekemään huonoa sopimusta
Tehyn valtuutettu ja Sosterin tehyläisten pääluottamusmies Seija-Sofia Käärmelahti ihmettelee, miksi kuntatyönantaja ei neuvottele.
Terveydenhuoltoalan ammattijärjestö Tehyn valtuutettu Seija-Sofia Käärmelahti kertoo tuntemusten hoitoalalla olevan nyt sellaiset, että työmarkkinaneuvotteluissa ei huonoa sopimusta suostuta tekemään.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.