"Ihmiset ovat kentällä sitä mieltä, että mennään päätyyn asti ja sen yli" – Tehyläisten pääluottamusmies Seija-Sofia Käärmelahti sanoo, että hoitoala ei suostu tekemään huonoa sopimusta

Tehyn valtuutettu ja Sosterin tehyläisten pääluottamusmies Seija-Sofia Käärmelahti ihmettelee, miksi kuntatyönantaja ei neuvottele.

Terveydenhuoltoalan ammattijärjestö Tehyn valtuutettu Seija-Sofia Käärmelahti kertoo tuntemusten hoitoalalla olevan nyt sellaiset, että työmarkkinaneuvotteluissa ei huonoa sopimusta suostuta tekemään.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.